menusearch
noreeghtesad.ir

عزم شورای ششم کرج احداث پارک های موضوعی در مناطق کم برخوردار است

جستجو
۱۴۰۱/۳/۸ یکشنبه
(0)
(0)
عزم شورای ششم کرج احداث پارک های موضوعی در مناطق کم برخوردار است
عزم شورای ششم کرج احداث پارک های موضوعی در مناطق کم برخوردار است

به گزارش نور اقتصاد به نقل از کرج امروز، جواد چپردار در آیین افتتاح بوستان «آموزش ترافیک» که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مدیران شهری ادوار گذشته بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: این پارک اولین پارک موضوعی آموزشی کودک در راستای فرهنگ ترافیک به خانواده ها و به ویژه کودکان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج توسعه پارک های محله ای را جزو برنامه ها و استراتژی های شهرداری عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر کرج در بررسی متمم بودجه متمرکز بر احیای فضای سبز تاکید و اعتباری ویژه بر اساس نیاز محلات تخصیص دادند.

چپردار به معضل ترافیک در کلانشهر کرج و سایر کلانشهرها اشاره و گفت: با توجه به اینکه مبنای فرهنگ سازی آموزش می باشد بیشتر برنامه های این ‌پارک در قالب برنامه های متنوع، آموزشی برنامه ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم ارتقاء امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید و بیان کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات و پروژه های دیگر که در دستور کار قرار دارد رضایت هرچه بیشتری شهروندان را کسب کنیم.

گفتنی است در این پارک جنبه های آموزشی در حوزه های شناختی، حرکتی و خلاقیت کودکان در نظر گرفته می‌شود. طراحان این پارک در تلاش اند از طریق بازی و تفریح در کنار رشد جسمانی، رشد ذهنی و عاطفی کودکان را در بحث راهنمایی و رانندگی نیز ارتقاء بخشند.