menusearch
noreeghtesad.ir

توزیع پک فرهنگی و لوازم بهداشتی و مراقبتی کرونا

جستجو
۱۳۹۹/۵/۱۹ یکشنبه
(1)
(0)
توزیع پک فرهنگی و لوازم بهداشتی و مراقبتی کرونا
 توزیع پک فرهنگی و لوازم بهداشتی و مراقبتی کرونا

به گزارش خبرنگار نور اقتصاد، به مناسبت عید سعید غدیر خم تعداد صد بسته معیشتی و تعدادی ماسک و بسته های فرهنگی توسط هلال احمر شهرک بعثت با همکاری هیئت سيدةالنساء شهرک و با حضور بهزاد خسروزاده رییس شورای شهر مشکین دشت در بین مردم توزیع شد.

خسرو زاده ضمن تشکر از عوامل هلال احمر و خیرین محل گفت: پخش ۱۵۰ پرس غذای گرم بین کودکان کار و نیازمندان و اهدا ۱۰۰ پک موادغذایی به مبلغ۷۰۰ هزارتومان بین نیازمندان وخانواده هایی که دردوران کرونا آسیب دیده اند و بسته های بهداشتی شامل ماسک ومواد ضد عفونی برای مقابله با ویروس کرونا در حال توزیع است .

رئیس شورای اسلامی مشکین دشت با اشاره به صدماتی که اخیرا بعلت بیماری کرونا به اقتصاد و درامد برخی خانوار ها وارد کرده است اشاره نمودو خاطر نشان کرد: تمامی این اقدامات خیر خواهانه توسط شهرداری و شورای شهر مشکین دشت حمایت می شوند.

لیلا جعفری رئیس هلال احمر شهرک بعثت هم دراین خصوص گفت:از جمله دیگر خدماتی که این مرکز با کمک خیرین ارائه می گردد برگزاری کلاس های رایگان هلال احمر و خیاطی است .

وی ادامه داد: همچنین کمک هایی در جهت بازسازی خانه و پرداخت ودیعه برای خانوار های بی بضاعت انجام شده و این مرکز موفق به تولید و دوخت ماسک و البسه و توزیع رایگان آنها در بین مردم شده است

 بسته های معیشتی
توزیع ارزاق
توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده
بسته های بهداشتی
 توزیع مواد ضدعفونی کننده
توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی
 تولید و توضیع رایگان ماسک
بسته بندی ماسک