menusearch
noreeghtesad.ir

اجرای طرح ملی مبارزه با فشار خون در آزمایشگاه مرکزی فردیس

جستجو
۱۳۹۸/۳/۲۳ پنج شنبه
(0)
(0)
اجرای طرح ملی مبارزه با فشار خون در آزمایشگاه مرکزی فردیس
اجرای طرح ملی مبارزه با فشار خون در آزمایشگاه مرکزی فردیس

✍️به گزارش خبرنگار نور اقتصاد؛آزمایشگاه مرکزی فردیس باتوجه به اهمیت کنترل فشار خون جهت جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی اقدام به اجرای این طرح در آزمایشگاه برای مراجعین نموده است.

🔸طرح کنترل فشار خون یک حرکت پیشگیرانه است و این مجموعه با استقرار و شروع به کار کادر اجرایی طرح رایگان بسیج ملی کنترل فشار خون بالا (کلیه افراد بالای ۳۰ سال) را به منظور تدوین و تبیین سیاست‌های نظام سلامت در کشور و طرح ملی مبارزه با فشار خون در بین آحاد مردم که توسط وزارت بهداشت به مرحله اجرا در آورده است را در این مجموعه از تاریخ ۱۹ خردادآغاز نموده و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.

🔸 اجرای این طرح بدون شک در فرهنگ‌ سازی نقش سلامت در خانواده بسیار موثر است که مراجعین و همکاران استقبال خوبی از این طرح نمودند.

🔸قابل ذکر است: یکی از اقدامات خوبی که می‌تواند به فرهنگ سلامت در کشور کمک کند ، همراهی شهروندان با چنین طرح‌های ملی است و لازمه موفقیت در چنین اقداماتی بالا بودن میزان مشارکت شهروندان است .

🔸لذا بدینوسیله از شهروندان عزیز درخواست میگردد با مراجعه به مراکز بهداشت و درمان و پایگاههای سلامت و مراکزی که به همین منظور در نظر گرفته شده است مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند.