menusearch
noreeghtesad.ir

سرعت عمل در انجام کارهای بانکی و میزان رضایت مندی مردم

جستجو
۱۳۹۹/۵/۲۴ جمعه
(2)
(0)
سرعت عمل در انجام کارهای بانکی و میزان رضایت مندی مردم
سرعت عمل در انجام کارهای بانکی و میزان رضایت مندی مردم

محمد رضا رسولی معاون بانک تجارت محمدشهر تاکید کرد:

سرعت عمل در انجام کارهای مشتریان با میزان رضایت مندی مردم ارتباط مستقیم دارد

تقدیر و تشکر جمعی از اصحاب رسانه، شهروندان و مشتریان از اقدامات ریاست، معاونت و پرسنل بانک تجارت شعبه محمد شهر کرج

معاون بانک تجارت شعبه محمد شهر کرج در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری نور اقتصاد اظهار داشت: ما شاهد هستیم که پرسنل این بانک برای خدمت رسانی شایسته و صادقانه با به خطر انداختن جان خود و خانواده های خودشان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند که این تلاش ها و زحمات جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

محمد رضا رسولی با بیان این که از لحظات اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور برای کنترل و مقابله با شیوع این ویروس، در بانک تجارت جلسات مستمری با حضور پزشکان متخصص برگزار شد، اظهار داشت: گزارش های موجود نشان می دهد با ابلاغ و اجرای شیوه و دستورالعمل های مقابله با کرونا، از جمله کنترل به منظور رعایت فاصله اجتماعی در داخل شعبه، توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کردن وسایل، تجهیزات و سطوحی که در دسترس مشتریان قرار دارد در مجموعه بانک تجارت انتقال این بیماری تا حدودی کنترل شده است.

طرح تکریم مشتریان و جلب رضایت ارباب رجوع در بانک تجارت شعبه محمد شهر

معاون بانک تجارت شعبه محمد شهر در ادامه به اجرای یکی از مقوله های مهم برای کارآمدی نظام بانکی در شعبه محمد شهر اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: تسریع و سرعت عمل در انجام کارهای مشتریان با میزان رضایت مندی مردم ارتباط مستقیم دارد و این موضوع در خدمات ارائه شده توسط بانکها بسیار با اهمیت است و از همین رو به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات سریع، مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع در بانک تجارت شعبه محمد شهر، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مشتریان در قالب اجرای طرح های مختلف تکریم مردم و جلب رضایت مشتریان در دستور کار پرسنل این شعبه قرار گرفته است.

وی درپایان تصریح کرد: در این راستا بانک تجارت با توجه به شرایط رقابتی پیش آمده و در جهت حرکت به سمت رسالت اساسی بانک همگام با تغییرات و تحولات داخلی و بهره گیری از فناوری نوین ، تاکنون اقدامات موثر و مفیدی را در راستای تکریم مردم و مشتریان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها به عمل آورده است.

گفتنی است جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران، کسبه و شهروندان محمد شهر کرج از اقدامات پرسنل بانک تجارت محمد شهر به ویژه اقدامات ساسان تقی زاده رییس محترم شعبه و محمد رضا رسولی معاون محترم بانک تجارت شعبه محمد شهر در دوران مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و از خودگذشتگی های پرسنل این شعبه و همچنین تکریم مشتریان، حسن برخورد مناسب، پیگیری و انجام سریع امور بانکی تشکر و قدردانی نموده و اعلام داشتند که زحمات این عزیزان هیچگاه فراموش نخواهد شد.