به گزارش نور اقتصاد؛ محمدرضا فکور زاده در خصوص اجرای ترمیم به وسیله آسفالت میکروسرفیسینگ که توسط سازمان عمران شهرداری کرج و با همکاری منطقه صورت گرفته است، گفت: اجرای لایه حفاظتی آسفالت اصلی یا میکروسرفیسینگ یکی از جدیدترین و به روزترین روش های موجود است که این نوع آسفالت به منظور آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالتهای قبلی، بهبود اصطکاک سطح محور و افزایش عمر معبر، کاهش ۷۰ درصدی هزینه های اجرایی در قیاس با روش های معمول و قدیمی در بلوار شهید ناصر بخت اجرای شده است..
این مسئول در ادامه افزود: با اجرای این اقدام جلوگیری از نفوذ آب به بدنه معبر و در نتیجه جلوگیری از نشست و ایجاد ترک بدلیل انعطاف پذیری ناشی از مصرف پلیمر، طول عمر لایه ترمیم شده در این روش را بین ۵ تا ۷ سال افزایش خواهد داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تطابق با مسایل زیست محیطی و جلوگیری از تولید مضاعف ضایعات و کاهش چشمگیر منابع خاک، سنگدانه و قیر از دیگر مزیت های این روش است.