به گزارش خبرگزاری نور اقتصاد، مهدی حاجی قاسمی در دویست و نهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری بنا دارد نسبت به احداث پارک سوار در زیر پل حصارک اقدام کند، اظهار داشت: در شرایطی که به منظور برابری آزادراه تهران با استانداردها نسبت به افزایش لاین های عبوری اقدام می شود و عوارضی قدیم نیز به جهت مسائل امنیتی و اجتماعی برچیده شد، شاهدیم که بحث احداث پارک سوار در حاشیه اتوبان مطرح می شود حال آنکه طبق مبانی ترافیکی و مهندسی چنین کاربری باید به دور از معابر اصلی احداث شود نه در شرایطی که روزانه ۳۰۰ هزار نفر از حاشیه ی آزادراه تردد دارند.
وی افزود: این پروژه باید با اصول ترافیکی و مهندسی سازگار باشد.
این مسئول اظهار کرد: شهرداری کرج بیش از صد میلیارد تومان برای احداث تقاطع های چندگانه حصارک هزینه و عملیات نورپردازی و فضای سبز را در حاشیه آن اجرایی کرده تا مسافرین گذری جلوه و ویترینی زیبا از شهر را شاهد باشند و در مقابل شاهدیم بنای احداث پارک سوار که با ازدحام و تشدید ترافیکی همراه است، گذاشته می شود.
عضو شورای شهر کرج در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال مطالعه و جابجایی ترمینال شهید کلانتری با هدف حذف آثار ترافیکی و اجتماعی آن و همچنین اثر مخربی که بر چهره ورودی شهر دارد هستیم و سازمان سیما و منظر نیز جنگلکاری بخشی از حاشیه آزادراه را عملیاتی کرده است.