سعید حق شناس ضمن اشاره به تبادل اطلاعات و خدمات الکترونیکی در بین سازمانهای دولتی، اظهار کرد: شهرداری کرج به عنوان اولین شهرداری توانست به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شود.
وی افزود: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با احراز هویت یکپارچه، امکان دسترسی هموطنان را جهت ورود به درگاه خدمات الکترونیک شهرداری کرج فراهم کرده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بیان کرد: درگاه خدمات الکترونیک شهرداری کرج با ارائه خدمات الکترونیکی از قبیل پرداخت عوارض خودرو، شهرسازی، تالار تهاتر املاک، ارتقا و یکپارچهسازی نظارت شهروندی از طریق سامانه ۱۳۷، رهگیری مکاتبات اداری و کارتابل مهندسین ناظر توانست راهکار عملی جهت کاهش مراجعات حضوری ایجاد کند.
حقشناس خاطر نشان کرد: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج با طراحی و ایجاد قالب جدید زیر پورتال ها و انتقال صفحات به این قالب، رضایت شهروندان را برای پویایی سامانهها و استفاده بیشتر از خدمات الکترونیکی افزایش داد.
وی با بیان دستاوردهای سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج جهت تسهیل در خدمات الکترونیک مرتبط با شهروندان گفت: در این راستا ابلاغ الکترونیک آرای کمیسیون ماده صد، ارسال سیستمی دستور نقشه و پروانه ساخت به سازمان نظام مهندسی، سیستمی شدن تأیید نقشههای معماری و حذف قرمزنویسی دستی نقشهها، انتخاب تصادفی کارشناسان رسمی دادگستری جهت ارزیابی املاک عملیاتی شده و در مرحله بهرهبرداری حوزه های مرتبط قرار گرفته است.